Cara Nak Buat Lubang Leher Baju Kurung

Kepada yg dah subscribe tu saya ucapkan terima kasih byk2 sebab sudi menyokong channel saya ini. Ada cara lain untuk buat lubang leher baju kurung ni cara mana pun tak kisah yang.


Leher Baju Kurung Sewing Patterns Free Beginner Blouse Pattern Sewing Fashion Sewing Pattern

Nota dan foto asal oleh chekgu jefrry ibrahim fb.

. 2018 Mei 21 - Kali ni saya nak ajar tentang cara membuat lubang leher baju kurung. Sebenarnya banyak cara nak buat leher baju kurung ni dan dalam video ni saya tunj. Masalah yang selalu dihadapi bila bulat set.

Semalam cikgu jefrry ada tunjukkan cara beliau buat pola khusus diperincikan kepada cara mendapatkan kepala lengan yang tepat. Perlu diingatkan saya bukan professio. Tebuk lubang leher dan belah pada bahagian.

Video kali ni saya tunjukkan cara saya bentuk lubang leher dan lapik leher. Nak belajar melukis cara paling simple follow page ni. Image result for cara melukis baju kurung tradisional fashion design.

Cara menjahit lubang leher baju kurung. May 25 2017 - Explore Syuhaiza Akmals board tutorial cara lukis pola leher on Pinterest. CARA BUAT BAJU KURUNG Lazimnya anda akan menggunakan kain ela yang panjangnya 4m bidang 45.

Sebelum tu eden ni buat baju kurung moden yg ade lisu belakang sahaja. So ini je la yg eden mampu bole terangkan. Ien designer langkah mencantum baju kurung kali ni saya nak kongsi cara melukis pola baju kurung riau.

Leher Baju Kurung Sewing Patterns Free Beginner Blouse. Ini cara saya buat lubang leher. Kali ni saya nak ajar tentang cara membuat lubang leher baju kurung.

See more ideas about sewing tutorials baju kurung tutorial. Menerangkan tentang bahan-bahan yang digunakan untuk. Teknik membuat lubang leher baju kurung Assalamualaikum panduannya -.

Di sini barulah di lipat dan digunting belahannya sebanyak 3 12 inci mengikut belahan di bahagian badan baju tadi. GC jarakkan bahagian Belakang 05 1 Inci dan untuk bahagian hadapan Belahan Leher baju kurung biasa. Bulatkan elok-elok leher baju tu ukur macam ni luasanya sama aja.

Untuk video kali ni saya kongsikan pada anda semua cara buat pola baju melayu moden leher johor. Cara melukis pola baju kurung moden. Penerangannya disertakan dalam setiap modul yang berkaitan.

Terdapat banyak set acuan yang dijual pada masa kini namun tak menepati citarasa saya. Video mira filzah sedap tumblr email protected email protected email protected. Apa saja yang termasuk tahap finishing dalam membuat kerajinan dengan inspirasi objek budaya tampines.

Other Apps - June 28 2022 Pin On Sewing Project Baju Kurung Other Related Tutorials Pola. Perlu diingatkan saya bukan professio. Cara Memotong Kain Mengikut Pola Baju Kurung Moden.

Pak v mengibas-ngibaskan sayap. Ini cara saya buat lubang leher. Cara Buat Baju Kurung Kedah Panduan Membuat Baju Kurung.

Lepas dah potong kain proses seterusnya nak buat lubang leher baju kurung pulak. Belajar Cara Menjahit Lubang Leher. Aku membuka butang leher baju kurung hijau muda yang.

Muat-muat jer bahagian leher baju dengan lapik. Kali ini saya nak tunjuk cara saya jahit leher baju kurung dengan menggunakan lis. Selamat datang ke channel saya Cik Bunga.

Cara Nak Buat Leher Baju Kurung Get link. Ramai rakan-rakan saya yang menjahit tak pandai nak b. Tutorial membuat lubang leher.

Sebelum tu eden ni buat baju kurung moden yg ade lisu belakang sahaja.


Ukuran Leher Mengikut Saiz Umur Clothes Sewing Patterns Sewing Techniques Fashion Sewing Pattern


Pin On Tutorial Baju Kurung


Pin On Sewing Project Baju Kurung Other Related Tutorials


Pin On My Fav

Comments

Popular posts from this blog

Contoh Karangan Spm Terbaik 2014

Kedai Gambar Di Utc Alor Setar

Negative Reinforcement Is Best Described as